میلاد حضرت زهرا س

میلاد حضرت زهرا س

عکس و تصویر باعرض سلام و ادب و احترام خدمت شما عزیزان و بزرگواران، گروه تواشیح و همخوانی ...

باعرض سلام و ادب و احترام خدمت شما عزیزان و بزرگواران، گروه تواشیح و همخوانی سیرت النبی (ص) هم به نوبه خود این شب عید و فرخنده و مبارک، شب میلاد دخترختم المرسلین ام ابیها صدیقه شهیده راضیه مرضیه ام الحسین فاطمه زهرا س به ساحت مقدس امام زمان عج و رهبر و سید خوبان مقام معظم رهبری و شما عزیزان تبریک عرض میکند.ان شا... امشب بهترینای دنیاو آخرت را بعنوان عیدی از حضرت بگیرید و حال دلتون ناب و اروم باشه.میلاد حضرت زهرا سروز مادر و روز زن هم نامگذاری شده که به نوبه ی خود گروه ما این مناسبت رو بر همه ی مادران و بانوان بزرگ ایران زمین و مخصوصا مادران عزیز شهدا تبریک عرض میکند.آدم که میخواد مادر رو وصف کنه میمونه اخه از مادر هر چی بگی کمه مادر سرشار عشق و محبت و ایثارو کلا معدن خوبیهاست و برای همونه که بهشت زیر پای مادرانه... مادر یعنی فرشته ..یک فرشته ی مهربون... که هر کاری بکنیم براش کمه ولی مادرها ازما توقعی ندارند و همیشه میگن شادی و موفقیت ما برای اونا همه چیزه خب مادرن دیگه. حرفامو کوتاه میکنم . آقای دکتر نجارزاده استاد بزرگوارمون(از اعضای گرهمون) متن زیبایی رو فرستادن که ضمن سپاسگزاری از ایشان متن رو تقدیم میکنیم به همه ی مادران ایران زمین و از ته ته دلامون برای همه ی مادران آرزوی سلامتی وعمر بابرکت و شادی رو داریم.تو این شب مبارک گروه مارم از دعای خیرتون بی نصیب نزارید. مهربونی مهمون همیشه دلاتون یاعلی38
مادر! رایحه دل انگیز وجودت، مرا تا عمق حیات به سرزمین نور، به وادی سحر، به دیار شکفتن و بلوغ، و به دیار حضور و سرور پیش می برد. با نگاهی به چهره زیبایت، منزلْ منزلِ عمرم را که به خاطر می آورم، تو را می بینم که کردارت همه مزین به مضامین هستی بخش است.
ای فرشته امید و آرزو! درامتداد نگاه پر فروغت، عطوفت و مهربانی معنا می شود که در حقیقت از مهربانی خدا رنگ و بو گرفته است.
مادر! خاطره های لطیف دستانت، یادگار همیشه جاری در احساس من است و نقش تو در قالب خاطره ام، همیشه جاودان خواهد بود. مادر، ای عصاره فداکاری ها و ای اسطوره عشق! تمام گل های سپید باغستان را به پایت می ریزم تا بر چشم هایم قدم بگذاری.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ سه شنبه 10 فروردين 1395برچسب:گروه تواشیح,تواشیح,گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس,, ] [ 22:54 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس